Πολιτική Αλλαγών
Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία με πλήρες περιεχόμενο και συνοδεύονται από το παραστατικό αλλαγής ή την απόδειξη αγοράς.
Δεν θα γίνονται δεκτές αλλαγές για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιές, έχουν ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή των οποίων η συσκευασία έχει φθαρεί.
Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη κατά την αποστολή του προϊόντος, το οποίο αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται με ευθύνη του πελάτη.
Πολιτική Επιστροφών
Η επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνο σε περίπτωση προβληματικής συσκευασίας, αλλοιωμένου προϊόντος ή καταστροφής κατά τη μεταφορά, αφού σταλεί σχετική ενημέρωση και φωτογραφία στο email: sales@comfybox.gr
Η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό αλλαγής ή την απόδειξη αγοράς.
Τα είδη περιποίησης σώματος γίνονται δεκτά για επιστροφή μόνο εάν η συσκευασία τους είναι σφραγισμένη και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.
Η επιστροφή πρέπει να γίνει σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παράδοσης από την εταιρεία courier στον πελάτη, σε διαφορετική περίπτωση δε θα γίνεται δεκτή.